تحقیق در مورد آموزش به کودکان دبستانی 50 ص

تحقیق در مورد آموزش به کودکان دبستانی 50 ص
50, آموزش, آموزش به کودکان دبستانی 50 ص, به, تحقیق, تحقیق در مورد آموزش به کودکان دبستانی 50 ص, دانلود تحقیق در مورد آموزش به کودکان دبستانی 50 ص, دبستانی, ص, کودکان, مورد

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد آموزش به کودکان دبستانی 50 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 50 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
1‏ ‏فهرست مطالب‏موضوع ……………………….‏………‏………………………………………………………………………….‏…….‏…………………..صفحه‏چکیده……………………………………………………………….‏……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….4‏مقدمه…………………………………………………………………..‏…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….6‏ویژگی های عمومی کودک دبستانی…………………………………………………‏………………………………………………………………………………………………………………………7‏روش آموزش مستقیم یا روش آموزش سخنرانی ………………………………………………………………………‏……………………………………………………………………………..7‏فنون موثر آموزش با روش سخن………………………………………………………………………………………………………………………….‏………………………………………………….7‏بیان هدفهای آموزشی و آماده کردن یادگیرندگان………………………………………………………………………………………………………………………………..7‏استفاده از پیش سازمان دهنده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………8‏ارائه مطالب …………………………………‏………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….8‏توضیح دادن……………………………………………………………‏……………………………………………………………………………………………………………………………….8‏شورو شوق و تحرک …………………………………………………………………………………‏……………………………………………………………………………………………..9‏پرسیدن سوال هنگام آموزش با سخنرانی…………………………………………………………………………………………………..‏……………………………………………9‏یاد داشت برداری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………‏…………….10‏انتقاد از روش سخنرانی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….10‏موارد استفاده از روش سخنرانی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..10‏آموزش با روش بحث گروهی ….‏………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………11‏مراحل آموزش با روش بحث گروهی………………………………‏………………………………………………………………………………………………………………………………………11‏انتخاب موضوع بحث…………………………………………………………………………‏……………………………………………………………………………………………………11‏یافتن زمینه مشترک برای بحث…………………………………………………………………………………………………..‏………………………………………………………11‏بیان هدفهای آموزشی و محدوده زمان…………………………………………………………………………………………………………………………………………..‏………11‏ترتیب نشستن افراد در جلسه بحث……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..12‏هدایت جریان بحث………………………‏………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..12‏روش آموزش اکتشافی ……………………………………………………..‏…………………………………………………………………………………………………………………………………..13‏مراحل آموزش برای یادگیری اکتشافی………………………………………………………………‏……………………………………………………………………………………………13‏اقدامات پیش از آزمون………………………………………………………………………………………………………………..‏……………………………………………………………………….13‏تعیین قصد یا هدف ……………………………………………………………………………………………………………………………………….‏…………………………………………………….13‏انتخاب یک موضوع مشکل یا معما بر انگیز………………………………………………………………………………………………………………………………………..‏…………………13‏آموزش دادن درس………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..‏..14‏آماده ساختن یادگیرندگان و توضیح دادن روشهای اکتشافی………………………………………………………………………………………………………………………………..14‏ارائه موقعیت معمابرانگیز….. جمع آوری اطلاعات یا داده ها و آزمایشگری……………………………………………………………………………………………………………..14‏فرضیه سازی و توضیح دادن……………………………………………………………………………‏……………………………………………………………………………………………………..15‏تحلیل فراینداکتشافی……………………………………………………………………………………………………….‏………………………………………………………………………………15‏اقدامات پس از آموزش………………………………………………………………………………………………………………………………‏………………………………………………………..15‏گروه همسالان در دوره کودکی و نیاز به وابستگی ……. ………………………………………………………………………………………………………………………‏……………..15‏رشد خود پنداره و نیاز به سازندگی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………16‏روش اکتشافی هدایت شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………17‏آموزش با روشهای گوناگون بازی وورزش…………..‏………………………………………………………………………………………………………………………………………………..17‏تعريف روش:‏1 ………………………………………………………………‏…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 19‏روش تاریخی / روش نوین ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….‏………………………………………………………………………………………….. 19‏تعريف تدر‏س…………………………………………………………………………………………………………………………‏……………………………………………………………………………….‏ ‏20‏روش كنفـــــرانس ( گــــرد هم آيي )‏………………………………………………………………………………………………………………‏……………………………………………….. 20‏روش شاگــــرد ـ استــــادي‏……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..‏………………………….‏ ‏20‏روش چند حســـي ( مختلط ‏)……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..‏. 21
 

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری اتوماسیون اداری

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری اتوماسیون اداری اتوماسیون, اداری, پیشینه, پیشینه تحقیق ومبانی نظری اتوماسیون اداری, تحقیق, دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری اتوماسیون اداری, نظری, ومبانی رفتن به سایت اصلی پیشینه تحقیق ومبانی نظری اتوماسیون اداری لینک دانلود و خرید پایین…

  • مقاله بهداشت فردی

    بهداشتبهداشت فردیدانلود مقاله بهداشت فردیفردیمقالهمقاله بهداشت فردی رفتن به سایت اصلی مقاله بهداشت فردی لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 6 صفحه  قسمتی از متن…

  • پاورپوینت در مورد برنامه نویسی همروند

    پاورپوینت در مورد برنامه نویسی همروند برنامه, برنامه نویسی همروند, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد برنامه نویسی همروند, دانلود پاورپوینت در مورد برنامه نویسی رایانه, مورد, نویسی, همروند رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد برنامه نویسی همروند لینک دانلود و…

  • نيم نگاهي پيرامون بهره وري واصلاح سيستمها 10 ص

    نيم نگاهي پيرامون بهره وري واصلاح سيستمها 10 ص 10, بهره, پيرامون, دانلود نيم نگاهي پيرامون بهره وري واصلاح سيستمها 10 ص, سيستمها, ص, نگاهي, نيم, نيم نگاهي پيرامون بهره وري واصلاح سيستمها 10 ص, واصلاح, وري رفتن به سایت…

  • تحقیق در مورد اندازه گیری تجربی کاویتاسیون در پمپها 15 ص

    تحقیق در مورد اندازه گیری تجربی کاویتاسیون در پمپها 15 ص 15), اندازه, اندازه گیری تجربی کاویتاسیون در پمپها 15 ص, پمپ‌ها, تجربی, تحقیق, تحقیق در مورد اندازه گیری تجربی کاویتاسیون در پمپها 15 ص, دانلود تحقیق در مورد اندازه…